Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2018 12:09 - aхх,тази Игра!
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 3480 Коментари: 10 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

           Добра ли съм, или не..
            това,вас не ве е.е..
            живея като торнадо,и 
            летя като стрела към целта...
 
             Никой ,никога не може да спре това,
             и не бива да  се пробва в тази игра..
             аз я сътворих и ми приличаа,и 
              не пипайте,моля, тук без ръкавица!

             Когато  ме гледаш в очите игриви..
             и се облизваш за още сладко от сливи..
              помисли ли си добре ....
              дали,искаш цял живот, грип да те тресе?!

               Не губи време в празни лепкави слова,и
               виртуални обиколки по леда....
               скачай направо,и по пЪтя направи си крила.
               аз съм фатална жена,познааа....
 
                и,ние ще изгорим заедно в тази игра!!
                
                                             Julia von Neverland:)
                                                  Saarbrueken 2015
                                                               21 35 GMT



Гласувай:
9



1. predatorkapredatorka - ти ли ме бутна, или..сам паднах..
15.01.2018 12:30
не се затрогвам и от обяснения,
щом ми е ясна в тебе слабостта,
добра съм аз за мъжко вдъхновение,
който разбира моята цена.

14 януари 2018г., София
цитирай
2. nalia - Аплодисменти, Юлче!
15.01.2018 13:04
Ако до всеки поет застане по още един..:)

Уж каютата луксозна,
но ме гепи болест морска.
Бълвам лексика фамозна
и смрадта е порска...

Някой стирката да хване,
палубата да измие!
Не че ще ми дреме,
ако пак настане олелия!!
цитирай
3. saankii - аплодисменти и за теб„ натали!!
15.01.2018 14:33
това е най-истинското нещо на света..
здравият хумор и забава..
даже повече и..от секса/шегичка..
аз имам толкова ..бисери из Нетната океанска шир,
че,тясно ще му е на оня,
дето ..търси мир,

когато Сърцето говори, думите и езика нямат значение,
дали са латински,немски,френски,
или..просто снобарско-еснафски..

Джулия,
от долна Джумая, Ст.Загорско..
цитирай
4. troina - дългата мара, що се криеш и се опитваш да ме хапеш на чужда територия..
15.01.2018 15:00
Последни 20 регистрирани посетителя

13:30 - zzz65

я ми ела тук, аз нямам страха,при това от една.. ала бала близалка..
цитирай
5. saankii - онъзз мотовилка № 43,
15.01.2018 15:55
не разбра ли за тези 5г,
не се гасне туй,що не гасне..
казал го е ДядоВазов..
ние да сме живи и здрави

15:52 -
оох,как искам и аз да кажа нещо..чудесничко, но
терро, от тазз пуста твоя демагогия,
просто.. свят ми се завива...
жалко за твоята..путетична лакомия,Во
инак, можехме да си бъбрим на латински..с конете..
има още време, млади сме,в силата си
усмифф за шамбаала ала бала..
Джулия

Коментарът чака одобрение
Постинг: С благодарност за черния ПиАр
Автор на постинга: wonder
цитирай
6. milady - благодаря ти, любов, моя!
15.01.2018 16:33
. gogothelover - Ти си пламък, ти си руса, сладка д...
23.03.2015 18:36
Ти си пламък, ти си руса, сладка джанка и бозичка..
и завинаги, моя дива козичка..

:PPPP
цитирай
7. saankii - била съм..дообра!! ха ха хаа
15.01.2018 17:02
16:26 - благодаря,така е, съм млада, мила, бяла и добра..
и саамо малко съм си..мамата еб.ла..

а, ти,Чудесна моя,
защо си се скрила,
след като имаш..мОгична сила!
усмиффф от Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: С благодарност за черния ПиАр
Автор на постинга: wonder
цитирай
8. predatorkapredatorka - како Во, тук...стъпи накриво,и ще стана пак..нормална.
15.01.2018 18:24

абе
това си е панегирик за блоговата джендърмерия
старши сержант Гочо, редникът дневален Полю, Юлия Вревская с иригатора и чипика вместо с цинти с налче..
;d

Коментарът чака одобрение
Постинг: С благодарност за черния ПиАр
Автор на постинга: wonder
цитирай
9. troina - моля ви на Лс, да ми пишат,само от доцент нагоре...
15.01.2018 18:36


Мерено кай-ху
от: missana

За бялото ти уте живота бих си дал. Да го нацепя сладко с големия Кинджал!
цитирай
10. predatorkapredatorka - Бпърдяторчо, що са криеш подФустата на мама Во?
15.01.2018 18:49
6. troina - ето един кирпич, от реална кирпичка, със съмнителен..модус
в м-у блоговите реалии..

я ми,ела на Спаринг,лакей блогофф
да те..освестя с един ъперкът..само..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 726429
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031