Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2017 15:34 - Сънувани
Автор: lexparsy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1336 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 07.12.2017 06:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сън сънувах на събуждане,
       но с очи закрити бях,

И получих миг разбиране,

       ама не съвсем разбрах.

Търсих го за миг от мигване,

       но и този миг проспах.

От съня си дет’ сънувах,

       само мисли пак разбрах.


***

Като незапомнен сън
         изчезва нощта ми.
Като спомен за съня ми
         се ражда деня.
Ти си моята надежда,
Ще си върна спомените.


***

Спи цяло поколение,
       и моето е там.
Когато се събуди,
       дали ме е сънувало ?
Събуждам се за тях.

***

Дали ще знам,
      когато се събудя.
А котката го знаеше,
      съня ми.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363607
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375